Zielona Kraina – nowy logotyp marki
Identyfikacja wizualna dla firmy mięsnej Zielona Kraina.
Projekt nowego logotypu i materiałów drukowanych dla Zielona Kraina
Misją marki Zielona Kraina jest dostarczanie zdrowych, smacznych i w pełni bezpiecznych wyrobów. Produkty Zielonej Krainy nie zawierają MOM-u, fosforanów, glutenu, glutaminianu sodu, zbędnych konserwantów czy dodatków podnoszących wydajność. Dlatego właśnie zaproponowaliśmy odświeżenie logotypu w kierunku który komunikowała by misję marki, dodatkowo ostateczny kształt nowego logo nawiązuje do Zielonej Góry gdzie swoją siedzibę ma Zielona Kraina. Nasze zadanie polegało zaprojektowaniu nowego logotypu, ustalenie kolorystyki towarzyszącej marce, wybraniu odpowiednich czcionek. Następnie zaprojektowaliśmy etykiety na słoiki, plakaty, folder, rollbanery i obrendowanie samochodów.